HR- og kommunikationassistent

Har du lyst til et alsidigt administrativt job i en virksomhed i rivende udvikling? Vi har en spændende nyoprettet stilling i Hornsyld, hvori du vil få masser af indflydelse og gode kollegaer.

Du får en bred kontaktflade i organisationen og kommer til at varetage opgaver inden for HR, kommunikation samt marketing. Du bliver en administrativ nøglespiller, der i samarbejde med HR- og Kommunikationschefen løber boldene i mål inden deadline.

Stillingen vil indledningsvist være på ca. 20-25 timer ugentligt. Du får god mulighed for at præge jobbet og planlægge din hverdag. Vi sørger naturligvis for god oplæring, så du kommer godt fra start.

Dine arbejdsområder bliver bl.a.:

  • Udarbejde forslag til opdateringer og indlæg på vores kommunikationskanaler, herunder SoMe og hjemmesider, samt efterfølgende posting af disse.
  • Koordinere projekter inden for Kommunikation og marketing (kampagner, annoncer, foldere mv.).
  • Udarbejde interne meddelelser og videoer ang. jubilæer, runde fødselsdage, nyheder m.v.
  • Koordinere kursusaktiviteter samt supportere delprocesser i forbindelse med trivselsmåling, rekruttering, onboarding, MUS og arbejdsmiljø.
  • Hjælpe med vedligeholdelse og opdatering af interne retningslinjer og medarbejderhåndbog.
  • Hjælpe med arrangering af Høstfest, Årsmøde, Jubilæumsfest, receptioner mv.
  • Ansvarlig for bl.a. frugtordning og fredagsbrød (leveres af eksterne leverandører).
  • Ad hoc opgaver

Din adgangsbillet til jobbet:

Indgangsvinklerne til jobbet kan være flere, men vigtigst er det, at du:

  • brænder for at arbejde med HR og kommunikation.
  • kan arbejde selvstændigt og er vedholdende.
  • er fleksibel og trives i en foranderlig hverdag, hvor der til tider er et højt arbejdstempo.
  • stiller krav til kvaliteten af dit eget arbejde og er stærk i dansk.
  • er god til at samarbejde, serviceminded og har et godt humør.
  • har IT-flair og mestrer MS Office-pakken.
  • har kørekort og egen bil.

Ansøg nu – vi glæder os til at få dig på holdet:

Send din ansøgning samt øvrige relevante dokumenter snarest til HR- og Kommunikationschef Christina Sellerup på cse@hk-hornsyld.dk. NB! Mærk din ansøgning ”Assistent” i mail-emnefeltet. Bemærk, at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger.

Ansøgningsfrist: den 06-08-20. Der indkaldes løbende til samtaler og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rigtige kandidat er fundet.

Spørgsmål ang. stillingen rettes til HR- og Kommunikationschef Christina Sellerup på tlf. 25 27 73 17.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

 

Om virksomheden:

Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed, der blev grundlagt i 1932. Købmandsgaarden arbejder indenfor forretningsområderne: grovvarer, energi, ingredienser til dyrefoder, byggematerialer og byggeri. Den samlede koncernomsætning udgør cirka 1,8 mia. kr. Vi er 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden.

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/S

Nørregade 28
8783 Hornsyld

Tlf: 75 68 73 00

Fax: 75 68 76 41
Mail: post@hk-hornsyld.dk
Cvr: 45 52 08 11