Viste flaget på dyrskuet

HK Agro mødte mange kunder på dyrskuet i Horsens den 13. og 14. juni

Mange landmænd og andre dyrskuegæster lagde vejen forbi Hornsyld Købmandsgaards stand på Det Østjyske Dyrskue i Horsens den 13. og 14. juni.

- Det blev til et par gode dyrskuedage, hvor vi kom i kontakt med mange mennesker, siger produktkonsulent Anders Kristensen, der var med begge dage. HK Agro præsenterede et bredt udsnit af sine produkter på standen, hvor man bl.a. kunne høre om grovvarer, foder, gødning, sædekorn, græsfrø, planteværn og handel med korn. Dyrskuegæsterne kunne også få information om foder og foderplan til heste, træpiller og briketter, skadedyrsbekæmpelse og meget andet.

- Mange kom også bare for at hilse på og få en kop kaffe. Netop sådan vil vi gerne møde kunderne. Det er vigtigt for os at være synlige på dyrskuet og vise, at vi er en del af landbruget. Efterfølgende er der altid noget, vi skal have fulgt op på, siger Anders Kristensen.

- Vi havde en container med korn, hvor børnene kunne boltre sig og lede efter flødekarameller, hvilket var populært – især når der blev smidt nye ladninger ind i kornmængden.

- Vi viste flaget og præsenterede virksomheden, og samtidig støttede vi op om dyrskuet, som har en stor værdi, siger Anders Kristensen.
Hornsyld Købmandsgaard sponsorerede foder til dyrene på pladsen og var giver af en ærespræmie på dyrskuet.

En række medarbejdere fra HK var klar til at møde kunderne. Fra venstre Henrik Hedegaard, Svend Aage Andersen, Anders Kristensen, Grethe Pedersen, Thomas Fynbo og Jeanet Pedersen.

Hornsyld Købmandsgaard var synlige på dyrskuepladsen i Horsens. Her er der underholdning med sang og musik for de yngste.